VFX Deneme 1

Merhabalar.
Bundan sonra ara ara küçük denemeler, pratik videoları, testler vs. hazırlamaya karar verdim. Maksat hem paslanmayalım, hem de yeni şeyler öğrenelim. İlk denemem, Dragonframe ve After Effects programlarını öğrenmek için. Özellikle yeşil ekran, ışın kılıcı efektleri gibi görsel düzenlemeleri. Dragonframe de profesyonel bir stop-mo programı. Deneme sürümünü indirdim ve onu da biraz kurcalayayım dedim.

YouTube:

Ayrıca Vimeo’daki videoda ham materyalle karşılaştırmalı olarak izleyip nereden nereye gelinmiş görebilirsiniz:

Malum test videosu, ben de bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum. Dolayısıyla fikir/öneri/tespitlere açığım. Tercihen YouTube veya Vimeo üzerinden, ama canınız isterse buradan da yazın, yazdırın.
Çav.

One thought on “VFX Deneme 1

  1. Geri bildirim: Lego Film Testleri

Bir Cevap Yazın

