Yeni Heyecanlar

Büyük Kavga Kamera Arkası?!

Uzun zaman sonra merhaba sevgili insanlar!
Buraya yazmayalı epey zaman oldu, takip edip etmediğinizden de hep şüpheliydim zaten. “Niye yazmıyorsun?” diye sormadığınıza göre takip etmiyorsunuz. Alacağınız olsun.
Yine de bir takım haberler vereyim dedim.
Bir süre önce YouTube’da yeni filmimin fragman olarak kabul edilebilecek bir videosunu yayınlamıştım. Bir süre ara verdiğim filme devam etmem şerefine buraya da koyuyorum videoyu. Az aşağıda.
Sonrasında, birkaç post aşağıda “askı” falan diyerek bıraktığımı söylediğim filmime devam etme kararı aldım. 2 sene sonra. Evet. Ayrıca 2008’de başlamışım. Enteresan tabi.
Bunun dışında da aklımda var bir şeyler. Malum, dünyanın sonu yaklaşıyor. Elimi çabuk tutmam lazım…

Bir Cevap Yazın

