Selam uzaylı!

Blogu kimsenin okumadığını, hatta bilmediğini bilsem de yazıyorum. Zira arada esiyor öyle. Facebook sayfasında da yazdığım üzere şu sıralar filmin “çizimli” kısmındayım. Şu sıralar dediğim de 3-4 hafta öncesine tekabül ediyor çünkü o zamandan beri çizmiyorum. Çizmek zor iş üstadım. Sıkılıyor insan bir yerde. Legolarla çalışmak daha kolay ve rahat. Zaten çizdiklerimi video haline getirince bir şeye benzemeyecek. Kaymış olacak her şey. Adamın burnu sarktı zaten bilmemkaç karede. Daha asıl aksiyona girmedim ama zaman akışını da düzgün ayarladım mı, ne yaptım bilemiyorum. Walt Disney görse mezarında ters falan döner. Evet, gelir görür, sonra ters döner gidip.

Festivaldeki adamı da göremedim ki, Billy Pimpton mu ne öyle bir şey. Neyse, her şeyin sonu Ivan Maximov’a varırmış.

Çaktımadan Ivan Maximov yazın YouTube’a falan da izleyin adamcağızın işlerini. Güzel şeyler…

Facebook’da arama motoruna “Lego Film” de yazabilirsiniz ve beyaz kıyafetli lego adam resmi olan gruba üye olabilirsiniz. Gerçi buraya bakyorsanız oradan görmüşsünüzdür ve zaten üyesinizdir. Yoksa kim niye baksın arkadaşım bloga falan. Zaten filmden filme müşteri buluyorum. Sinek avlıyoruz diğer zaman…

Bir Cevap Yazın

